Skolfotosdag :)

Tjabba! ;D 
Sov över hos Linn igår tills idag, hon kom på den iden och de tyckte jag va bäst så ja. Och igår fick jag typ panik för att jag hörde att lilla bubben Tom ramlat med cykeln och tappat minnet. Var så j*vla orolig så jag kunde inte hålla ifrån tårarna längre... Han har fått hjärnskakning, så då blir de väl hjälm från o med nu.....Nej men ändå..Och så sa han att dom sa att han kanske kan fått hjärnblödning, men dom vet inte. Och han verkar ju helt okej så de var väl bara en hjärnskakning får man hoppas på! Och så skulle han fått vara hemma hela dagen idag om han ville. Men han sa att han bara kom ifall han kunde få en kram. Och jag sa ja, men sen frågade han om han kunde få en puss också. Och jag LOVADE han att han skulle få de han ville! Så ja han fick de idag också. För jag håller de jag lovar!
 
Idag har vi tagit skolfoto med klassen och själv, och jag fick såklart vara sist på den enskilda -.- aja som fotografen sa ''den som är sist är ju bäst''! ;) Just nu sitter jag och skriver här och lyssnar på musik :) Kanske ska ta och titta på en film sen, men får se hur de blir med den saken. hejdå!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback