Kommer aldrig på någon rubrik!

Hejjhejj! Igår hann jag inte skriva för jag hade fullt upp med skolan och efter skolan följde jag med Tom hem. Med typ Kevin och Mateus. Vi gjorde väl inte så mycket, mer än att sitta och snacka. 
 
Idag har jag varit hemma från skolan för att jag vill bli frisk från min förskyldning och ont i halsen skiten. Har varit så sen vi började skolan.....Sjukt drygt men iallafall. Jag har typ knarkat halstabletter och te idag. Suttit vid tvn och titta på nånting. Jag har de bara tagit de lugnt. Man får ju hoppas att jag blir frisk tills på måndag så jag slipper den här skiten. Hatar de! Kan ju knappt sova om nätterna......Ikväll blire mys med familjen, med tacos och kanske någon bra film. Men nu har jag inget mer och skriva. Men kom ihåg om ni har någon fråga så kan ni ju alltid ställa den i blogresponse! :) hejdå!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback