Fredagen med ett möte.....

Hejsan! Än så länge har jag hunnit äta frukost och borstat min fina Wille. Duschade han igår och då blir de rätt så mycket hår om man säger så. Här just nu vid datorn så vet ni ju vad jag gör. Jag ska bara ta de lugnt idag också. Fast vid klockan 5 ska jag sitta på ett möte inför imorgon, jag ska hjälpa till i en agility tävling imorgon och då ska vi gå igenom vad vi ska göra och så. Man fick hjälpa till ifrån föreningen, så ja varför inte. Mitt pass är imorgon 10-13, så de är ju inte så länge. Men vi ska vara där 9 för att förbereda lite. Men aja på tisdag så börjar ju skolan så man måste ju bli lite van och gå upp tidigt nu med. Men nu har jag inge mer och skriva. Hejdå! puss :*
 
Skriv gärna på blogresponse om ni vill veta något! snälla! :)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback