Agility

Hajjlång! :)
Idag fick jag gå upp vid 7:30, jag duschade sen åt jag frukost. Sen åkte vi iväg mot Frövi. Agilityn började ungefär 10:20 och då satt jag på min plats och var klar för start. Genom hela allt ihop var de bara typ 12 stycken hinder som ramlade, asså på den banan. Och jag reste typ upp 3, tror jag. Karro satt vid samma bana och hon reste typ upp 8, så de va några fler än mig. Nu sitter jag här hemma och är skit trött och hungrig, men snart kommer pappis och brorsis hem med pizza. Mmh de är väldigt gott när man är hungrig. Sen efter de blir de väll att titta på någon film och slappna av. Kan tillomed vara så att jag slumrar till en stund. De skulle vara väldigt skönt! Men annars kan jag ju bara ta en kopp kaffe så blir jag snart pigg igen ; ) 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback