6 augusti

Hallo alla underbara! :D
Idag vaknade jag ungefär 10:45, gick upp åt frukost, duscha. Sen satt jag mig vid tvn och hittade se upp för dårarna så jag satt mig och tittade på den. Sen blev jag sugen på Kaffelatte, så då gjorde jag de till mig själv och satt mig ute i soffan på altan och bara njöt av tystnaden. Men sen kom jag på att jag skulle ta och skriva nått trevligt på bloggen. Så då fick jag ett ryck upp ur soffan och gick till datorn och loggade in på min käraste blogg. Nu sitter jag här och fördröjer tiden, jag ska vara hos frissan Emma klockan 15:30 och slinga håret och kanske klippa mig om de behövs :) Sitter och smsar med min käraste Linn också, som har skaffat blogg nu, som jag ska hjälpa henne med. Så jag länkar hennes blogg senare. Har träning sen, men får se hur de blir, om jag ska träna eller inte. Kanske bara ska kolla på. Har tänkt och sluta och kanske börja i Arboga istället. Får se hur de blir med den saken, jag älskar ju fotboll så jag vill ju helst inte sluta med de helt. Menmen.......Tänkte ta och fråga Linn om vi kanske skulle ta och sova med varandra idag. Saknar henne jätte mycket! Har inte träffat henne på as länge!
puss :*
 
 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback