12 augusti

Hejsansvejsan! :D 
Jag vaknade ungefär klockan 11 och så låg jag och tittade på en film tills klockan blev 12. Då gick jag upp och åt frukost, sen efter de började jag städa på mitt rum. De behövdes verkligen! Nu är jag äntligen klar med skiten. Sortera min underkläders garderob också och de behövdes, låg massor av kläder jag inte kan ha eller kläder jag inte vill ha. Så nu är de fint! Så himla skönt när man väl är klar. 
Nu ska jag ta och spela spel på datorn, och sen vänta på att Linn ska komma. Men hon kommer säkert ikväll nån gång. Hon ska sova över, vi ska sova ute på altanen. Hon ville de, och nu är de ju perfekt när jag köpt en tv som vi kan bära ner dit så vi kan titta på film därute :) aja nu ska jag spela så hejdå! puss :* 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback