Sjuk.

Hej! Sitter just nu i soffan framför brasan och kollar på film. Stannade hemma idag för att jag har så sjukt ont i halsen och är förkyld. Så idag har jag kurerat mig och går nog till skolan imorgon. Så det blev tyvärr ingen träning för mig igår. Jag som verkligen ville och var så taggad. Menmen..får träna extra mycket på torsdag då. Även om jag har ont i halsen då och är förkyld ska jag träna ändå. Har jag bestämt! Hehe..
Idag har jag inte gjort så mycket mer än att bara sitta här framför tvn och stirrat på olika saker som gått på tvn. Pluggat lite fysik också eftersom jag har prov imorgon. Så det är vad jag har gjort idag. Skriver kanske mer senare puss hejdå <3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback