Fira Ullis & Micke !

Hejjhejj, Idag har jag varit och firat Ullis och Micke. Fick jätte god mat där! Fick frikadeller med pasta där. Efter vi hade ätit satt jag, Linn och Tova oss vid tvn och kollade på Shark Night. Den var bra, den föredrar jag att ni ska kolla på. Efter de åkte vi hem och då satt jag och Tova oss ute på altan och spelade kort. Sen kollade vi på en till film Deep Blue Sea, den kan jag också föredra att ni kan kolla på om ni inte sett den gamla filmen :p
Båda filmerna har hajar med i filmen. Nu ligger vi i sängarna och kollar på filmen Hamilton. Den är väldigt bra så jag föredrar väl alla filmer dårå :p
 
Efter de ska vi väl sova så då säger väl jag godnatt till alla nu! 
 
 
Kan ju bara vara snäll och skriva att ni kan ju kolla in på Tovas blogg också: www.tovaanderssonw.blogg.se
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback